Det jag älskar!


Men det mästa jag älskar är mina vänner , familjen och båten!

Jag älskar min familj mäst av allt på hela jorden !

Min familj består av

Min mamma Angelica

Min pappa Johan

Min lillebror Jonathan

Och Jag såklart!

Vi är fyra i våran familj! Vi har inga husdjur för jag är lite arlärgisk!

Det är synd för annars älskar jag Djur mäst hundar!


Igår var vi hos några på kvällen dom har presic köpt en hund. Den heter Tess! Den var jätte söt! Hon var en valp!
Vi åt mat hos dom! Det var jätte gott!


Nu ska jag åka till malen!!!!









Mina intressen är bada ,

sola , kompisarna ,
 
åka gummijolle ,

Åka våran båt ,

Shoppa ,

Familjen , skolan.......



OCH MYCKET MER<3 



Ha det så bra puss och hej leverpastej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0