Förlåt!!!!!! Tennis<3333333

Hej!!!!

Förlåt att jag inte har skrivit på länge!!!!! Jag är ledsen!!!!!

Men tuvär har jag inte haft tid!!!!

Idag har jag!!!: Varit i Laholm och shoppat med min granne!!!!!

Det var jätte kul!!! Vi gick tillsammans och åt<3''

Det var jätte myssigt!!!!

Nu har jag nästan presic kommit hem!!!

Nu kollar jag på tv och skriver och chattar på facebook!!!

Ikväll ska jag spela Tennis<3<3<3<3<3 Med pappa och Jonathan!!!!!

På drivan vi har hyrt en bana en timme!!!!!!

Sen ska jag vara hema hoss milla !!! Sen ska jag och Milla på pyjamas party!!!

Klockan 7!!!! Det ska bli jätte kul!!! Sen på kvällen ska vi vara hos milla och umgås hema hos henne!!!

Det ska bli jätte!!KUL!!!!

Men ha det jätte bra!!!

God och glad kekschoklad!!!!

///Juhlina Friman<3<3<33333

Ps:: Ilove Tennis<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0