FREDAG!!!!

Hello!!!!!

Hur mår ni? Jag mår sådär!!!

Fick gå hem från skolan idag för att det känndes som att jag skulle kräka men det är lite bättre nu för jag har sovit en stund.

Så annars är det ganska okej!!!

Pappa är jätte snäll och mamma för att mamma kom och hämtade mig när jag ringde till henne från skolan!!! Och pappa för att han är nu hema men ´mig och han har lovat att han ska köra till ica och köpa hönne kaka till mig.
Det är ett slaks bröd som man kan rosta det ät hur gott som hälst och pappa ska också köpa glass mums!!!

det hade säkert mamma också gjort men nu är hon påväg till mölle med sina korlegor på hennes jobb!!!!

Så jag saknar henne jätte mycket!!! Hon kommer hem imorgon!!! Ikväll ska vi kanske ( Om jag känner mig bättre ) Då ska jag gå ut och äta med pappa och Jonathan och mina vänner ( Wilma och Emil )

Det ska bli gott!!!! När vi ska tiill Usa då ska jag kanske få en Iphone!! Jag längtar !!! NU ska jag nog sova en stund eller jag vet ej!!!?? Jag kan skriva lite mer vad jag skulle ha gjort om jag inte blev sjuk idag!!! 1: Efter skolan skulle jag och Philippa cyklat hem till henne !!! Och då skulle vi lekt till ca : Fem!!!! Då skulle jag och Philippa cykla till Hamnen för Philippa skulle på disko där!!!! Och då skulle jag tagit med mitt tennis rack och då skulle jag slått några slag mot väggen i Hamnen medans jag väntade på att pappa skulle hämta mig!!! Så jag skulle haft en toppen dag om jag inte blev sjuk!!! Så himla trist!!! Hoppas jag känner mig bättre sen!!!


Kommentera Hjärna!!!! Ps: Nu ska jag mysa med pappa !!!

/ Juhlina skummbanan!!! Pusspsusss!!! Hon är bra!!!!!



Kommentarer
Postat av: erik nilsson går i din klass :P

LOOOL

2010-10-04 @ 18:47:44
URL: http://inget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0