Hej alla mina vänner!!

Hejsan<3

Förlåt att jag inte har skrivit på några dagar!!!

Ganska myckee att göra Tillexempel i går sov jag och min kompis över hema hos mig!!! Och vi bakade och idag hengde jag med henne till Laholms badhus !!! Det var jätte kul!!! Savannah heter hon .. Hon är jätte snäll!!!!

Vi har varit vänner sedan dagis!!! Idag har jag inte varit i skolan för det har varit studiedag!!! ( Gilla ) Imorgon är det skolan igen ( OGILLA ) Jag har ialla fall haft världens bästa helg!! utan en ända sak !! jag saknar Philippa jätte mycket hon är i Göteborg!!! :(:( ( ogilla))

Nu sitter jag hema och ser på Ensam mamma söker ( Kul) Haha !!! xd!!

Ikväll ska jag myssa med mamma och pappa och äta jätte god mat!!!

Jag älskar min familj jätte myckeee<33

Puss på er !!!

Måste gå !!!

Ha det jätte bra<!!!! /// Juhlina <3 <33

Glöm ej jag är bäst som en häst!! Haha !!!

Love you<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0