Hej mina vänner:)<3 Loveeee

Hej mina vänner!!!

Hoppas allt är bra!!!

Med mig är det sådär!!!!!

Igår när jag och mamma och pappa och Jonathan var i Torekov så skulle jag

klättra i ett träd så typ fasnade mitt ven i trädet så jag föll framlänges och skadade min fot!!!

Så det gör lite ont men annars är det jätte bra!!!!

Mormor och morfar kommer snart vi ska äta och pappa och morfar ska gör nåt!!!

Vet inte vad??

I går vad det jätte kul!!!

Som jag skrev så seglade vi till Torekov och åt värsta stora glassen tre kulor!!!

Jag och philippa åt samma kulor vi åt 1: Blåbär..

2: Päron...

3: Stratichella!!!!

Mums !!!

Jag och Philippa hålde på att spy efter den glassen!!!

Den var god men jätte stor!!!!

Sen åt vi pizza!!!

Och sen åkte Philippa hem!!!:( Tråkigt:(

Men det var helt underbart igår ändå!!!

Men nu kom mormor och morfar ....

Ha det jätte bra!!!

God och glad kekschoklad det är jag det!!!

// JUhlina!!!<3<3 Love you!!!  


Kommentarer
Postat av: felicia

omg vad kul det låter.. vill också åka till torekov, har aldrig varit där!

Din blogg är grymt bra bara så du vet

2010-09-08 @ 17:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0