Hello I Love you the freinds!!!!

Hej love<3<3<33

Förlåt att jag inte skrev igår men jag hann tuvär inte:(:(


Nu sitter jag hema med min lillebror Jonathan!!!!

Jag älskar han jätte mycket vi äter mellanmål sen ska vi spela TENNIS!!!  Så

Kul det ska bli!!

Jonathan är jätte duktig men jag och min lillebror är lika bra!!!!

Nästan!! Vi ska kikka till gatan och spela tennis där jätte länge!!!

Jag älskar att spela tennis med min lillebror!!!

Jag ska börja spela tennis nästa år!!!!

När mamma kommer hem klockan typ tre då ska jag till show dansen!!!

Det ska bli jätte kuligt!!!!

Men ni får ha det jätte bra:):)

God och glad kekschoklad!!!

/// Juhlina<3<3<3<3

puss puss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Gumman

Vad kul att ni skall spela tennis

Nadal mot federer

Kramis:Pappis

2010-09-09 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0