Hello may freind!<333

Hejsan<33

Vad gör ni? Jag sitter och skriver och sitter och kollar på tv ... med morfar och Jonathan och mormor är och hämtar mamma för mamma har varit på Mölle !!! Där har hon lagat mat med kockar och haft möte och ätit god bufe så idag kom ho hem så nu skulle mormor åka och hämta mamma !!!!


Jag ska sedan till min kompis Minna och äta tårta för hon har fyllt år !!! Då ska vi dit och kolla vad hon fått och så.... Hon har fått en lapptop det vet jag!!! Kul för henne !!! Så det ska bli jätte kul!!!!!


På mig idag? : Jo idag har jag på mig en odd molly kläning och ett par vita tajts och ett par odd molly strumpor!!!

Jag kollar nu på biggets loser sverige på 4ran!!! Det är roligt!!! Jag behöver blogg tips och kommentarer!!! Skriv hjärna... <3333 Och tipsa om bloggar!!!! Läser bara 2 men dom skriver typ alldrig!!!

tråkigt!! :(: Vem hejar ni på i idol? Jag hejar på Alice!!! Hon äger fett!!! <3 <33333 Nu kom mamma hem !!!
Jag har längtat efter henne !! Jätte mycket!!! Nu ska jag fika ... Puss

/ Ni får ha det toppen bra !!!!! Puss puss love love <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0