PLANKSTEK!!!!! MUMS!!!!

Hello hello!!!!!

Hur mår ni???

Jag mår jätte bra!!!!!

Idag har skolan slutat 13. 30 ....

Philippa och jag  och Jonathan åkte buss hem!!!

Sen åkte pappa och Jonathan till Jonathans Ishockey"!!!

Jag och Philippa var hema själva och sen klokan typ fem kom mamma hem!!!

Då åkte Philippa hem för hennes pappa hade kommit!!!!

:(:(

Men då gick jag och mamma in och gjorde plankstek !!!!!

Eller snarare sakt håller vi på med det!!!!

Mamma och jag sitter nu och väntar på att pappa och Jonathan ska komma hem!!!

Sen ska jag och mamma , pappa och Jonathan

äta plankstek!!! Mums så gootttt!!!!

Längtar!!!:.....


Imorgon ska jag och mamma och pappa och Jonathan och kanske Philippa till torekov med våran båt vi ska segla dit!!!

vi ska åka till Hallands väderö med farfars ribb båt!!!

och plocka björnbär!!!

Det ska bli den bästa helgen nånsin!!!!!


Puss och hej leverpastej!!!

SKUMMBANAN!!!

// PS: Måste sluta skriva för pappa och Jonathan kom hem nu!!! Ha det toppen underbart!!! alla mina läsare!!!


Fortsätt hjärna att läsa min blogg!!!!

För jag försöker uppdatera denna varje dag men jag tror inte jag hinner i morgon!!!

((( JUHLINA<3<3<3:):)


Bilden är sööt:) <3 <3 <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0