RIBB!!!!

Hejsan:)

Allt bra??? Hoppas det!!!

Jag mår ialla fall jätte bra!!!

Idag slutade skolan 13:30 !!!

Efter det åkte Savannah med mig hem!!!

Vi lekte .......

Typ klockan tjugo minuter i 4 åkte vi hemmifrån!!!

Vi lämnade Savannah hemma hos henne!!

Sen åkkte jag till min show dans!!!

Jag dansade ´......

Sen hemtade mamma mig !!!!

Sen körde mamma och släpte av mig hemma!!!

Sen körde hon till friskis och svettis!!!!:):P

Nu är jag hema!!!

Och sen när mamma kommer hem så ska vi äta sen ....

ska vi åka med farfars ribbåt till hallandsväderö!!!

Och plocka lite björnbär!!!

MUMA!!!

Det ska bli jätte kul!!!

Men hoppas ni har det lika bra som jag haha xd)!! 

Puss och hej leverpastej!!!!

skummbanan!!!

// JUHLINA<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0